domingo, 7 de octubre de 2012

Un nou curs comença...


Sembla que només va ser l’altre dia que vaig iniciar els meus estudis de grau d’Educació Infantil, i ara ja començo un nou curs (el segon), ple d’il·lusions i esperances, i amb una passa menys, per arribar a aconseguir el meu somni: el d’ensenyar i seguir aprenent amb els meus alumnes. Es tracta d'agafar-nos per la mà, i emprendre junts el camí cap a l'aprenentatge. 

El primer curs em va aportar un gran cúmul d’aprenentatges i experiències, cap inútil, i tots amb la funció de formar-me com a persona i professional. Em va ser servir per reflexionar i ser conscient de molts d’aspectes que mai hauria pensat, principalment en relació a la temàtica d’educació, i espero que aquest segon curs, em segueixi proporcionant el mateix.

Aquest segon curs l’he començat amb moltes ganes d’aprendre i amb molta emoció, per tal que en un futur com a mestra, pugui transmetre aquest mateix esperit als meus alumnes. Sé que serà un camí dificultós i que implicarà molt d’esforç (amb molts d'obstacles), ja que cada nen és un món i hi ha que conèixer-lo bé, però l'aconseguiré traspassar. 

camino de piedra
http://www.flickr.com/photos/22012266@N02/2250166015/


Què espero d’aquest nou curs? Espero que pugui seguir ampliant la meva imatge d’infància, que m’aporti recursos, eines i estratègies per a un futur cada vegada més proper, i que m’ensenyi cada vegada més a reflexionar, ja que des del meu punt de vista, és a partir de la reflexió i de posar-se en la pell dels infants, que es conrea un bon mestre. I sabeu que farà aquest bon mestre? Ensenyant poc, provocarà moltes ganes d'aprendre als més petits. 

"Excelente maestro es aquel que, enseñando poco, hace nacer en el alumno un deseo grande de aprender". ARTURO GRAF

Vull donar-vos la benvinguda a tots els que esteu llegint aquestes línies, i que vos disposeu a acompanyar-me pel recorregut del meu aprenentatge. Aquí comença una nova etapa! I a més a més, aquest any, en una nova seu universitària! 




No hay comentarios:

Publicar un comentario